dissabte, 9 de juliol del 2011

S'inaugura el blog

Benvinguts a tots! Inauguro aquest blog perquè m'agrada molt la meteorologia i el que pretenc fer en aquest blog és anar posant informació de les meves dades meteorològiques, fotografies de seguiment meteorològic i previsions el·laborades per a mi del que cregui que passarà. El que sí que també parlaré en aquest blog és d'alguna cosa no relacionada amb la meteorologia, com per exemple: medi ambient, notícies importants, aventura personal, i altres coses més... També hi ha gadgets d'interès per saver el temps que fa a les ciutats catalanes, gadgets d'enquestes, visites, seguidors, enllaços, i un gadget a sota del títol amb les temperatures previstes a les capitals de província catalanes i també del meu lloc de seguiment, a Almoster, concretament a la urbanització Picarany. També em basaré molt en situacions meteorològiques a la meva zona en especial ja que és el meu lloc de residència.
El blog anirà incorporant coses noves. Pot ser que alguna vegada quedi interromput temporalment per algunes reformes.
Així que doncs espero que gaudiu del meu blog!
Autor del blog: Jaume Alegre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada