dilluns, 2 de juliol del 2012

El meteoròleg de TV3, Toni Nadal, ens ha deixat

Avui és un dia trist pels amants a la meteorologia que segueixen el temps de TV3. En Toni Nadal, un geògraf i meteoròleg apassionat per la seva feina i la seva afició, la natura, el paissatge i la meteorologia, ha mort aquest cap de setmana de primer de juliol a causa d'un accident a la muntanya, al Parc Natural d'Aigüestortes, concretament al Coll de Contraig.
Personalment, vaig conèixer a en Toni Nadal en persona a una trobada de companys del blog de meteorologia de TV3, i vaig poder parlar una bona estona amb ell de la meteorologia, del temps que feia... A més a més, col·laborava amb ell i la secció enviant-li fotografies del temps que feia en el dia present (A la Bústia de TVC), fetes des del meu poble, Almoster, i en general també des de diferents indrets de l'àmbit del Camp de Tarragona. Alguna vegada també li enviava dades de la meva estació meteorològica, quan les condicions meteorològiques d'aquell dia eren especialment interessants.
Tot aquest record i les experiències que m'ha donat en Toni Nadal no les oblidaré mai.
Així que només em queda dir, Toni, que descansis en pau i que els núvols et facin costat.
Et trobarem a faltar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada